Ms Littlewood verseskönyve: Borg

Borg

Mosd meg a kezed rendesen, hisz
látod, hogy mindenki megmossa.
Nem tudom, mi bajod a hússal,
finom, mert mindenki azt mondja.
Más gyerek nem ilyen méregzsák,
nem duzzog, sőt, nem is gondolja.
Ne hisztizz, nem fáj az orrtörlés.
Biztos, ezt mindenki így tudja.
Számold meg, rajzold le, színezd ki,
mindenki más szépen megoldja.

Régóta gyanakodtam rájuk,
mert ez már nem lehet véletlen.
Próbáltam magamat meggyőzni,
bízni, hogy valahol tévedtem,
de sajnos mostanra kiderült,
mi az én gondom az életben.

Engem asszimilálni akarnak!

Ilyen kicsin múlt, de komolyan,
hogy győzzenek az űrhatalmak,
beolvasszanak masszájukba,
búcsút inthessek önmagamnak.

Anya mindig gyanús volt nekem,
és nagyiban sem vagyok biztos.
Az óvónő totál kockafej,
jól beépült, de lebukott most,
magával rántva a rendezett
sorba állítós gyerekorvost.
Mától átlátok mindazokon,
akik szerint köszönni fontos,
viselkedjek fegyelmezetten,
és gond, ha a hajam bozontos.

Ők gyereknevelésnek hívják,
és darálják unos-untalan.
Néha sajnos nagyon úgy tűnik,
minden ellenállás hasztalan.

Digitális rajz a Star Trekből ismert Borg által asszimilált, implantátumos, félig gép, félig szerves humanoid kiborg gyerekről a kollektívában.
Fekete-fehér digitális rajz a Star Trek asszimiláló kiborg kollektívájának űrhajójáról, a nanotechnológián alapuló, adaptív pajzsú Borg kockáról.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése