Ms Littlewood verseskönyve: Jó gének

Jó gének

Az én dédmamám vitális,
nem csak feketét hord, lilát is.
Térdéről a porc már levált,
imádja a heavy metált,
ha táncol, valami brutális,
megsüti a pitét nekem,
kódorog az interneten,
szerinte a csúz banális,
nehezen bírja a nyugit,
retteg már tőle a Nyufig,
tömören ennyi. Én mondom,
nincsen jobb dédi a világon.
Nem csak feketét hord, lilát is.

Az én nagymamám bombanő,
mindenféle szeren ott van ő.
Úgy szólít, hogy kicsi szívem,
fel-le mászkál bikiniben
nyáridőn, ha a nap perzselő,
én meg, míg fűzik a nagyit,
kapok egy-két potyafagyit,
mindebben csak az a bökkenő,
ha nagypapa megneszeli,
mindegyiket orrbaveri,
tömören ennyi. Na kérem,
anyámról még nem is beszéltem.
Mindenféle szeren ott van ő.


Fekete-fehér digitális rajz egy tükör előtt álló copfos kislányról, aki a vitális dédmamája fekete, heavy metalos, kígyós Metallica pólóját viseli.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése