Ms Littlewood verseskönyve: Kommentséma

Kommentséma

hatalmas gratula
nahát a képeken
apró kis kritika
oké csak kérdezem
rémlik hogy olvastam
hogy kéne értenem
logikus választ pls
érvelést szétszedem
én ilyet nem mondtam
szebben ha kérhetem
szándékos tévedés
olvasni képtelen
helyesen így írják
félkézzel gépelem
nyelvtani trágyadomb
hülyeség végtelen
itt éled ki magad
trollkodj csak édesem
szellemi csökevény
magamat égetem
urbánus kisköcsög
paraszt a végeken
irl impotens
lecsúszott népelem
nem ismersz befogod
nem szar az életem
senki nem kíváncsi
helyetted szégyellem
élőben nem mernéd
nincsen két nicknevem
fizetett bértollnok
habzó száj véresen
tököm a ballibsi
náci a végbelem
dögölj meg mielőbb
anyádat részegen
nővéred többször is
pofádat szétverem
utolsó rohadék
mással ne énvelem
de igen
de nem
de igen
de nem
de igen
de nem

---


Illusztráció : ugyanez fordítva (az előző blogból)

Illusztráció vershez, egy vershez érkezett troll kommentek különböző nicknevek alatt és a rájuk adott válaszok egy törölt blog felületén.




4 megjegyzés :

  1. Hát ez így egy az egyben fantasztikus! És csodálattal adózom a trollkezelési módszerednek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, erre az egyre én is büszke vagyok!

      Törlés