Ms Littlewood verseskönyve: Gumicukor

Gumicukor

Van egy kis zűr, megint lenyeltem egészben.
Elképzelem, hogy a gyomromban tenyésztem
egyre tovább és tovább
a macikolóniát,
és búsan hallgatom, miközben emésztem:
poing-poing-nyeú-nyaú-nyekk-hopp-nyakk-hopp.
Ilyen, mikor egyszerre nyúlik és pattog
egy medve, bár hogy mért jó neki, nem értem.

Van egy kis zűr, pedig már mondták, ne tegyem,
hihetetlen, hogy ennyi esze ne legyen
egy ilyen nagy kölöknek.
Ők odabenn pörögnek,
én meg csak hallgatom, hogy nyiszog a begyem:
poing-poing-nyeú-nyaú-nyekk-hopp-nyakk-hopp.
Ilyen, mikor egyszerre nyúlik és pattog
egy medve, ha óvatlan módon lenyelem.

Van egy kis zűr, a gumimedve fifikás,
mindegy, hogy sárga vagy rózsaszín vagy lilás,
bármennyire kedveled,
lecsusszan, és lesheted,
aztán hallgathatod, míg tart az ugrálás:
poing-poing-nyeú-nyaú-nyekk-hopp-nyakk-hopp.
Ilyen, mikor egyszerre nyúlik és pattog
egy medve; fura, hogy nem hallja senki más.
Digitális rajzon színes gumimacik, azaz medve formájú nyúlós gumicukrok ugrálnak pattognak, nyiszognak és pörögnek fel-alá a konyha kockás kövén.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése