Ms Littlewood verseskönyve: Para

Para

Végre kész
és kurva jó lett
van benne szív
van benne ötlet
átolvasás
sor alatt sor van
belém is húzza
az ideget gyorsan
az van hogy
unom
unom
unom unom unom
ezt mintha már
olvastam volna
emlékeztet
valami sorra
ott is talán
sor alatt sor volt
arra a sorra
már más is gondolt
rámjött a
para
para
para para para
parafrázis
ez sem lett más
parafrázis
baromira odaver
de ha ráz is
parafrázis
ez csak egy béna
parafrázis
para para para para

ez a pillanat
sunyi gyanú ébred
mindig utólag
ó kurva élet
megírták már
legalább ketten
még mielőtt
én megszülettem
és aztán
megint
megint
megint megint megint
hogy gyűlölöm
aki már megírta
nem csak ilyen szart
nem ilyen birka
mert minden szó
mostanra foglalt
minden betű
kurvára foglalt
még egyszer
para
para
para para para
parafrázis
ez sem lett más
parafrázis
baromira odaver
de ha ráz is
parafrázis
ez csak egy béna
parafrázis
para para para para



Fekete-fehér, metálvillát rázó, dalszöveget ordító tömeg foglalja el a teret egy punk, rock vagy metal koncert küzdőterén.

4 megjegyzés :

  1. Én mindig így járok. Megírják előlem, mert olyan kurva lassú vagyok. Vagy fordítva. Pedig imádok használt szavakat használni.
    Ez szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe. Köszi. Valahol mélyen gyanítottam, hogy mással is történt már ilyen.

      Törlés